Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 8 decembrie 2010

musaca de cartofi cu carne tocata

Timp de preparare:
1 ora si 30 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
500gr carne tocata
o ceapa
1 ou
4,5 cartofi
1/2 pahar lapte
2 linguri margarina(unt)
1/2 lingura delicat de legume
sare,piper,ulei
cascaval ras(optional)


Mod de preparare:

Am incerecat mai multe retete de musaca de cartofi cu carne tocata si aceata m-i sa parut cel mai usor de preparat si cea mai buna. :)
Ceapa se toaca marunt si se pune la calit in putin ulei incins pana prinde o culoare aurie.Adaugam carnea tocata;potrivim de sare si piper si o calim pana se albeste.Stingem focul si o dam de o parte.Cand sa racit se bune oul batut si se amesteca bine. Cartofii se taie bucatele(ca pentru piure) si se pun la fiert in apa cu putina sare.Se ia spuma de deasupra si ii lasam sa fiarba pana observam ca incep sa se sfarame.Scurgem apa,punem delicatul,margarina(untul),laptele si se face piureul.Pregatim o tava de cuptor unsa cu putin unt si punem un strat de piure,carnea,cascavalul ras(eu am uitat de el in frigider:))si restul de piure.Se da la cuptor cca o jumatate de ora la 220-230 grade pana se rumeneste putin pe deasupra.Se serveste cu salata sau ceva acritura. Eu am mancat cu ardei copti:).Sper sa va placa.