Faceți căutări pe acest blog

marți, 7 decembrie 2010

Bors ardelenesc de pui cu smantana

Timp de preparare:
1 ora si 3 (complexitate redusa)

Ingrediente:
spate de pui, aripioare
1 ceapa potrivita
1 galeatusa smantana (1kg -500g)
1 cutie rosii
1 cartof mare
1 kg bors
3 morcovi
delikat, sare
cimbru, piper
patrunjel
fidea
3 oua
(cine vrea se pune si 100g orez, eu nu am mai pus)


Mod de preparare:

Se pune carnea de pui la fiert in apa. Cand carnea de pui a fiert se pun legumele tocate marunt,iar ceapa solzisori mici. Acum se lasa sa fiarba la foc potrivit legumele. Am pus si condimente,cimbru, delikat si piper dupa gust. Si fiindca nu-mi mai incapeau in oala aia am rasturnat borsul intr-o oala mai mare. Dupa ce au fiert si legumele, se pun si rosiile tocate marunt-marunt. Apoi se adauga si fideaua. Borsul se fierbe separat intr-o oala. Galbenusurile se amesteca cu smantana. Se pune si borsul fiert aproape de sfarsit,se mai lasa 5-10 minute si se ia de pe foc. Se ia doua polonice din bors si se pune intr-un castronel si se amesteca cate putin cu smantana amestecata cu galbenusurile de ou. Cand sa incorporat din ciorba cu smantana se pune in oala si se amesteca mereu sa nu se branzeasca. La sfarsit se pune si patrunjelul tocat marunt. Se amesteca bine si asta-i borsul meu.
Va doresc pofta buna!!!