Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 8 decembrie 2010

Supa de rosii cu fidea

             Aceasta este una din supele usoare si foarte la indemana pentru momentele in care doriti sa luati o masa lejera.
             
            Ingrediente necesare:
100 grame fidea
2 ardei grasi
o ceapa
1 morcov
1 litru de suc de rosii
sare, piper, patrunjel
 
             Mod de preparare:
             In primul rand am tocat marunt ardeii grasi, ceapa si morcovul si le-am pus la fiert in 2 litri de apa cu un praf de sare si de piper. Am lasat legumele sa fiarba timp de 15 minute, dupa care am adaugat 1 litru de suc de rosii.
             Am lasat totul la fiert inca 10 minute, dupa care am adaugat fideaua. Se lasa sa fiarba inca 7-8 minute, dupa care se opreste focul si se presara patrunjelul tocat.
            
Pofta Buna!!!