Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 8 decembrie 2010

Amestec bulgaresc

Timp de preparare:
50 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
o ceapa,
4 rosii mari,
300 gr branza maruntita,
8 oua (eu am pus 10),
200 gr carne de pui taiata marunt,
un cartof,
sare,
piper si patrunjel dupa gust (eu am pus si secretul gustului),
4 linguri ulei de masline.


Mod de preparare:

1.Oparesti rosiile, le decojesti si le tai cubulete. Calesti ceapa tocata marunt in uleiul de masline incins,apoi dai in tigaie cu bucatelele de carne si razi si un cartof potrivit.
2.Cand s-a prajit cartoful si carnita, pui si rosiile si lasi sa fiarba la foc mic pana scade un pic (cam 10-15 min).
3.Presari un praf de piper, apoi adaugi branza, amesteci si imediat spargi si ouale direct in tigaie. Lasi pe foc mic, amestecand pana se face omleta si cu 5 minute inainte de a fi gata pui si patrunjelul tocat marunt si sare dupa gust. L-am servit cu snitele de pui si salata de rosii.
Eu am modificat putin reteta adaugand carnea si cartoful, care nu erau in reteta originala.

Pofta buna!